Runaway.....??

Hejsan! Har inte bloggat på väldigt länge , hatar att jag inte gjort det för jag behöver verkligen få skriva av mig?? Just nu vill jag bara packa väskan och smyga ut genom fönstret och sticka till en lugn plats utan människor och bara komma bort från allt. Mår PISS helt enkelt. Juste , jag ska flytta till Örebro denna vecka eller nästa , så jag får hoppas allt blir bra. Nu vill jag bara ta ledigt från skolan hela vecka och vila upp min kropp efter alla sömnlösa nätter. Har inte sovit normalt sen sista veckan på året förra året. Jag har världens huvudvärk och min kropp orkar knappt inte röra sig , det ända jag vill / orkar är att ligga i sängen med en bok eller datan eller bara sova. Så som det ser ut just nu så kan jag bara sova när det börjar bli ljust ute och man ska till skolan. Alla vill att jag ska prata om hur jag mår och om mina känslor men om sanningen ska fram så vet jag inte hur jag mår och jag känner oftast bara ytliga känslor , som att om någon säger något roligt kan jag skratta men när jag tänker efter så är jag inte glad och det var inte speciellt roligt , bara som att jag skrattar bara för att. Allt käns som en jobbig evighets mardröm. Vill bara vakna upp och att livet är perfekt.
Love Emma

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hej fina du!

Tänkte bara tipsa om min tävling där du kan vinna ditt favoritsmycke från Glittersten! :D Hoppas du vill vara med!

http://adaras.se/2011/november/vinn-ditt-favoritsmycke-fran-glittersten.html#comment

Kram! <3

2011-11-16 @ 23:03:31
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0