Tillbaka :)

Tjaoo!
Nu är jag tillbaka från Spanien. vi var utan för Alicante och jag vart väl lite brun, iallafall bränd.Att flyga var nog bland det roligaste jag gjort , iallafall starten och när man ska landa luftgropar är oxå rätt kul. Egentligen kom jag i måndags men jag har varit så trött att jag inte orkat blogga. Men i allafall så är jag här nu. När vi åkte hem från flygplatsen , som låg i västerås, kör vi på ett rådjur!! Den dog inte men jag tror att någon jägare skulle ut och leta efter den och om han hitta den skulle han nog skjuta den.
Och i går på No:n så gick våran lärare bara därifrån, hon bryter lite för att hon kommer från Ryssland och en i min klass härmade henne så hon tog sina saker och gick. Vi gick och letade henne och sen patade vi med en annan lärare och berätta vad som hänt , då sa hon - Men vad bryter jag på då?  då sa Jon i min klass - Skånska , och han sa det ju liksom oxå på skånska så alla började skratta så alla lärare som var där inne kollade på oss. Idag har ja inte gjort så mkt men jag uppdaterar väl kanske ikväll.
Love Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0